close icon-arrow-right icon-arrow icon-file icon-link icon-heart icon-mouse icon-linkedin icon-twitter icon-facebook icon-search icon-heart icon-mouse icon-computer
BOVO | Vragen of klachten

Vragen of klachten

Op de basisschool van uw kind kunt u terecht met vragen of opmerkingen over de overstap.

Van de basisschool krijgt u in december ook de scholenwijzer vo, een informatieboekje over alle middelbare scholen. Meer informatie over de overstap is te vinden op de websites http://scholenwijzer.denhaag.nl en www.bovohaaglanden.nl.

Heeft u een vraag of klacht over het basisschooladvies, de inhoud van het onderwijskundig rapport of het toelatingsbesluit van uw kind? Daarmee gaat u naar de directie of het bestuur van de school.

Ouderhelpdesk

Heeft u een vraag over het proces van toelating en/of vragen over de vervolgprocedure, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk voor ouders.

Vanaf woensdag 25 maart en woensdag 8 april 2020 zal de centrale helpdesk voor ouders tijdelijk geopend zijn voor uw vragen omtrent het toelatingsbesluit van uw kind en de verdere procedure.
De centrale helpdesk is bereikbaar via:

070 217 05 76
ouderhelpdesk@bovohaaglanden.nl

Openingstijden:

woensdag 25 maart 2020:  18.00 - 21.00 uur
donderdag 26 maart 2020:  09.00 - 18.00 uur
vrijdag 27 maart 2020:         09.00 - 18.00 uur
zaterdag 28 maart 2020:     09.00 - 18.00 uur

Woensdag 8 april 2020:      18.00 - 21.00 uur
Donderdag 9 april 2020:      09.00 - 18.00 uur
Vrijdag 10 april 2020:           09.00 - 18.00 uur

Let op: buiten deze periode kunt u terecht bij de school voor uw vragen.

Ombudsregeling

Heeft u een klacht over de regionale BOVO-procedure? Dan kunt u gebruik maken van de ombudsregeling voor ouders. Na het indienen van uw klacht, neemt de ombudscommissie de klacht in behandeling en formuleert een advies. Meer informatie over de ombudsregeling vindt u op de pagina Ombudsregeling voor ouders