close icon-arrow-right icon-arrow icon-file icon-link icon-heart icon-mouse icon-linkedin icon-twitter icon-facebook icon-search icon-heart icon-mouse icon-computer
BOVO | Vragen of klachten

Vragen of klachten

Op de basisschool van uw kind kunt u terecht met vragen of opmerkingen over de overstap.

Van de basisschool krijgt u in december ook de scholenwijzer vo, een informatieboekje over alle middelbare scholen. Meer informatie over de overstap is te vinden op de websites http://scholenwijzer.denhaag.nl en www.bovohaaglanden.nl.

Heeft u een vraag of klacht over het basisschooladvies, de inhoud van het onderwijskundig rapport of het toelatingsbesluit van uw kind? Daarmee gaat u naar de directie of het bestuur van de school.

Ouderhelpdesk

Heeft u een vraag over het proces van toelating en/of vragen over de vervolgprocedure, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk voor ouders.

De helpdesk wordt in maart en april (tijdelijk) geopend, wanneer de toelatingsbesluiten verstuurd worden. Details over de openingstijden en contactgegevens worden binnenkort op deze pagina vermeld.

Ombudsregeling

Heeft u een klacht over de regionale BOVO-procedure? Dan kunt u gebruik maken van de ombudsregeling voor ouders. Na het indienen van uw klacht, neemt de ombudscommissie de klacht in behandeling en formuleert een advies. Meer informatie over de ombudsregeling vindt u op de pagina Ombudsregeling voor ouders